Avrupa' daki Okullarda Her Tip Yeteneği Desteklemek İçin Özel Eğitim Önlemleri Pratik amaçlardan dolayı, çocukların çoğunluğu için yeterli eğitimi sağlamak için eğitim sistemleri kurulmak zorunda olsa da, özel ihtiyaçları olan ve kendileri için özel düzenlemeler yapılmak zorunda olan çocuklar her zaman olacaktır. Bu tip çocuklardan bir grup, son derece yetenekli olanlardır. |
|||
Yayın Tarihi : 2007 |
Avrupa' da Mesleki Olmayan Yetişkin Eğitimi Yetişkin eğitim alanındaki ulusal politikaların mevcut genel araştırması 2005 yılının sonunda Eurydice ağına Avrupa Komisyonu tarafından yapılan bir ricayla tamamlanmıştır. Amaç, Komisyondan iletişimin hazırlanması için bilgi tedarik etmekti ve "Yetişkin Öğrenimi: öğrenmek için asla geç değildir" başlığı altında 2006 yılının Ekim ayında benimsenmişti. Yürürlükteki ulusal politikaların karşılaştırmalı bir özeti farklı ulusal bağlamları, ortak ve belirgin noktaları ve karşılaştıkları problemleri daha iyi anlayabilmeye yer vermektedir. |
|||
Yayın Tarihi : 2007 |
Avrupa' da Yüksek Öğretimin Yapısı 2007 : Bolonya Sürecinde Ulusal Eğilimler Bologna Süreci, 2010 yılına kadar bir Avrupa Yükseköğretim Alanının kurulmasıyla bu hedefi desteklemeyi amaçlamaktadır. Avrupa yükseköğretiminin uluslar arası çekiciliğini artırmak açısından oldukça önemli üç konu vardır: farklı ulusal Avrupa eğitim sistemleri ve dereceleri arasında daha iyi bir uyum yaratmak; öğrenci ve araştırmacıların hareketliliğini artırmak; gerçek mükemmelliğe ulaşmak için yüksek öğretimin kalitesini iyileştirmek. |
|||
Yayın Tarihi : 11 Mayıs 2007 |